הנה שלבים מפורטים לפתרון הבעיה:
1. פתח את האפליקציה וואצאפ ולחץ על 'הגדרות' בתפריט שבחלק התחתון של המסך.
2. לחץ על 'התראות'.
3. בדוק את ההגדרות של 'צלצול התראה'. אם הן מוגדרות כך שאין צלצול, שנה את ההגדרה לצלצול שאתה מעדיף.
4. אם ההגדרות של 'צלצול התראה' הן בסדר, בדוק את ההגדרות של 'התראות מקומיות' ו'התראות קבוצתיות'. הם צריכים להיות מוגדרים לצלצול שאתה מעדיף.
5. אם הבעיה נמשכת, נסה להפעיל מחדש את הטלפון שלך. אם זה לא עוזר, ייתכן שהבעיה נמשכת בשל בעיה באפליקציה או במכשיר. ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם התמיכה של וואצאפ או של יצרן המכשיר שלך.