ישנם מספר סיבות אפשריות על מה שאתה חווה. הנה כמה הצעות לפתרון הבעיה:
1. וודא שהאינטרנט שלך עובד. נסה להפעיל מחדש את ראוטר האינטרנט שלך או להתחבר לרשת Wi-Fi.
2. וודא שהאפליקציה מעודכנת לגרסה האחרונה. אתה יכול לעדכן את האפליקציה בחנות האפליקציות של המכשיר שלך.
3. נסה להפעיל מחדש את המכשיר שלך. לעיתים קטנות ייתכן שהמכשיר צריך להתאפס.
4. בדוק את הרשאות האפליקציה. הקולות שלך יכולים להישלח רק אם ל-וואצאפ יש הרשאה להשתמש במיקרופון שלך.
אם אף אחד מהפתרונות הללו לא עוזר, אתה יכול ליצור קשר עם תמיכה של וואצאפ.