ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנסות:
1. אתה צריך לוודא שחיבור האינטרנט שלך פעיל ואמין.
2. נסה להפעיל מחדש את האייפון שלך. זה יכול לעזור לפתור בעיות תוכנה מסוימות.
3. בדוק האם נקודת החימום מופעלת בהגדרות. גש ל'הגדרות' -> 'נתב אישי' ווודא שהאפשרות 'אפשר נתב אישי' מופעלת.
4. אם נקודת החימום עדיין לא פועלת, אתה עשוי לצפות בבעיה עם תוכנת המערכת של האייפון. עדכן את האייפון שלך לגרסה החדשה ביותר של iOS.
5. אם כל הפתרונות האחרים נכשלו, ייתכן שתצטרך להביא את האייפון שלך לבדיקה או לשירות.