אם אתה נתקל בבעיות באימות הדו-שלבי של וואצאפ, הנה מדריך צעד אחר צעד לפתרון הבעיה:
1. פתח את האפליקציה של וואצאפ.
2. לחץ על 'הגדרות' בתפריט הראשי.
3. לחץ על 'חשבון'.
4. לחץ על 'אימות דו-שלבי'.
5. אם אתה רואה את האפשרות 'הפעל', אז האימות הדו-שלבי כבר מופעל. אם אתה רואה את האפשרות 'בטל', אז האימות הדו-שלבי לא מופעל.
6. אם אתה רואה את האפשרות 'הפעל', לחץ עליה והזן את הקוד שלך.
7. אם אתה רואה את האפשרות 'בטל', לחץ עליה ואז הזן את הקוד שלך לביטול האימות הדו-שלבי.
8. אם אתה לא זוכר את הקוד שלך, לחץ על 'שכחת את הקוד?' ופשוט עקוב אחרי ההוראות שמוצגות.
9. לאחר שהפעלת או ביטלת את האימות הדו-שלבי, סגור ופתח מחדש את האפליקציה של וואצאפ. אם הבעיה נמשכת, ייתכן שתצטרך להתקשר לתמיכה של וואצאפ.