ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנסות לפתור את הבעיה:
1. אתחל את ה-iPhone שלך: החזק את כפתור ההפעלה והגלול כדי להפעיל מחדש.
2. נסה לחדש את חיבור האינטרנט שלך: הפסק את חיבור ה-WiFi וחבר שוב, או שנסה לעבור לנתונים סלולריים.
3. עדכן את האפליקציה: פתח את מסך 'האפליקציה שלי' ב-App Store ולחץ על 'עדכון'.
4. מחק והתקן מחדש את האפליקציה: החזק את האפליקציה ולחץ על 'מחק'. חזור לחנות האפליקציות והתקן את האפליקציה מחדש.
אם אף אחת מהפתרונות האלה לא עוזרת, פנה לסוכנות התמיכה של Apple או לסוכנות התמיכה של האפליקציה.