אם מסך הטלפון שלך מסמסונג לא מגיב למחוות מסיכה או מעברים באפליקציה מסוימת, ייתכן ויש בעיה עם האפליקציה עצמה או עם המסך. בחן את הבעיה על ידי ניסיון להשתמש באפליקציות אחרות וראה אם הבעיה ממשיכה. אם כן, ייתכן ויש בעיה עם המסך. נסה לראות אם יש עדכונים זמינים לאפליקציה או למערכת ההפעלה של הטלפון. אם הבעיה ממשיכה, יש לפנות לשירות הלקוחות של Samsung לקבלת עזרה.
אם הבעיה נמשכת באפליקציה מסוימת בלבד, ייתכן ויש בעיה עם אותה אפליקציה. נסה להסיר את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש. אם הבעיה ממשיכה, ייתכן ותרצה ליצור קשר עם מפתח האפליקציה.