מה אני אמור לעשות אם המסך של מכשיר הסמסונג שלי מציג תקלות ויזואליות או ארטיפקטים בעת שימוש באפליקציות ניווט מורחבת במציאות? - אתר השאלות והתשובות

שאלות קשורות

0 הצבעות
בקטגוריית מערכת אנדרואיד - סמסונג שיאומי ועוד על ידי (4.5k נקודות)
המסך של הטלפון החכם שלי מציג תקלות ויזואליות או ארטיפקטים בעת שימוש באפליקציות ניווט מורחבת במציאות (AR). מה אני אמור לעשות?

תשובה 1

0 הצבעות
על ידי (4.5k נקודות)
אם אתה מתמודד עם בעיות ויזואליות או ארטיפקטים במכשיר הסמסונג שלך בעת שימוש באפליקציות ניווט AR, ייתכן שתרצה לנסות את האפשרויות הבאות:
1. עדכן את אפליקציית הניווט ואת מערכת ההפעלה של הטלפון החכם שלך.
2. הפעל מחדש את הטלפון שלך.
3. נקה את המטמון של אפליקציית הניווט.
4. אם אף אחד מהפתרונות הללו לא עובד, פנה לתמיכה הטכנית של סמסונג או למספר האפליקציה.
צוות האתר אינו אחראי לתכנים
...