ישנן מספר דרכים שבהן ניתן לפתור בעיות אלו:
1. בדוק את ההגדרות של ההודעות וההתראות - ודא שהן מופעלות לאפליקציות ואנשי הקשר הרלוונטיים.
2. בדוק את ההגדרות של 'חסימת הפרעות' - ייתכן שהפעלת מצב זה בטעות.
3. נסה לאפס את ההגדרות - זה יכול לפתור בעיות שנוצרו בשל שינויים בהגדרות שלא מכיר את המקור שלהם.
4. אם הבעיה ממשיכה, נסה לעדכן את תוכנת המערכת של הטלפון או לבצע איפוס מפעל.
אם אף אחת מהשיטות האלה לא עוזרת, ייתכן שתצטרך לפנות לשירות הלקוחות של Samsung.