בטלגרם, מספר משתמשים מדווחים על בעיה בתהליך הייצוא של היסטוריית הצ'אט. התהליך, שאמור להיות פשוט ונוח, מתעקש לא להצליח או להשלים כראוי. הבעיה יכולה להתרחש מסיבות שונות, כולל בעיות חיבור אינטרנט, באגים באפליקציה או הגבלות שנקבעו על ידי המערכת.
אחד הפתרונות האפשריים הוא לנסות לסגור את האפליקציה, להפעיל אותה מחדש ולנסות שוב את תהליך הייצוא. אם זה לא עוזר, נסה לבדוק את חיבור האינטרנט שלך. במקרה של בעיה באפליקציה, ייתכן ותצטרך להתקין מחדש את האפליקציה או לעדכן אותה לגרסה האחרונה. אם הבעיה ממשיכה, כדאי לפנות לתמיכה של טלגרם לעזרה.