Intercom (אינטרקום) הוא מערכת תקשורת לקוחות מתקדמת שמאפשרת לעסקים להתמקד בשיח עם הלקוחות שלהם באופן פרסונלי וחדיר.
התוכנה מציעה מגוון רחב של כלים, כולל שיחות בצ'אט חי, אוטומציה, וכלים של ניתוח נתונים.
באמצעות Intercom, ניתן ליצור חוויית שירות לקוחות מותאמת אישית ואפקטיבית.
המערכת מאפשרת גם יכולת לפתוח תיקיות למעקב אחר התקשרות עם לקוחות, הגדרת משימות ומעקב אחר התקדמות בעבודה.
בנוסף, Intercom מאפשר לעסקים לבנות מערכת תמיכה מרובה ערוצים, כדי להבטיח שלקוחותיהם מקבלים את התמיכה שהם זקוקים לה באופן המהיר ביותר.
בסה"כ, אני ממליץ בחום על Intercom ככלי שירות לקוחות מוביל ויכול לעזור לעסקים לשפר את חווית השירות שלהם.