יש מספר צעדים שאתה יכול לנסות לפתור את הבעיה:
1. בדוק את הגדרות הרשת: ודא שה-Wi-Fi וה-Bluetooth מופעלים בהגדרות שלך.
2. אתחול הגדרות הרשת: אתחל את הגדרות הרשת שלך על מנת לנקות את כל החיבורים הישנים.
3. עדכון התוכנה: בדוק אם יש עדכונים זמינים למערכת ההפעלה שלך, כיוון שזה יכול לפתור בעיות תוכנה.
4. איפוס למצב היצרן: אם הבעיה עדיין ממשיכה, ייתכן שתצטרך לאפס את המכשיר להגדרות היצרן. שים לב, הפעולה הזאת תמחק את כל המידע שבמכשיר.
5. שירות לקוחות: אם כל הפתרונות האחרים לא עוזרים, פנה לשירות לקוחות של היצרן של המכשיר.