אם אתה לא מצליח להתחבר לנתונים סלולריים ב-iPhone שלך, הנה כמה צעדים שאתה יכול לנסות:
1. בדוק את הגדרות הרשת: פתח את 'הגדרות' -> 'רשת סלולרית' ווודא ש'נתונים סלולריים' מופעל.
2. אתחל את המכשיר: לחץ והחזק את כפתור ההפעלה/השבתה עד שמופיע המסך 'החלק כדי לכבות'. החלק, ולאחר מכן הדלק את המכשיר מחדש.
3. עדכן את התוכנה: אם יש לך גרסה ישנה של iOS, עליך לעדכן.
4. צור קשר עם הספק: אם הבעיה ממשיכה, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם ספק השירות שלך.