הצעד הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבדוק את החיבור לאינטרנט שלך. אם החיבור חלש או לא יציב, זה יכול לגרום לבעיות בסנכרון. אם החיבור שלך תקין, נסה להפעיל מחדש את האפליקציה או להתקין אותה מחדש. אם זה לא עוזר, אתה יכול לנסות למחוק את נתוני האפליקציה מהגדרות המכשיר שלך.
הזהירות היא שמחיקת נתוני האפליקציה יכולה למחוק את השיחות המקומיות שלך, אז אתה יכול לרצות ליצור גיבוי לפני שאתה עושה את זה. אם כל זה לא עוזר, אתה תצטרך ליצור קשר עם תמיכה של וואצאפ.