יכול להיות מספר סיבות לבעיה זו: חיבור אינטרנט חלש, אין מספיק מקום באחסון, או שיש לך גרסה מיושנת של האפליקציה.
הנה כמה הוראות לפתרון הבעיה:
1. בדוק את חיבור האינטרנט שלך. אם אתה מחובר ל-WiFi, נסה להתנתק ולהתחבר שוב. או נסה להשתמש בנתונים של הסלולרי.
2. בדוק את מקום האחסון שלך. אם אתה חסר מקום, נקה מקום על ידי מחיקת קבצים לא נדרשים.
3. עדכן את האפליקציה. יש לחפש את וואצאפ בחנות האפליקציות של הטלפון שלך וללחוץ על 'עדכן'.
אם הבעיה עדיין קיימת, אולי יש בעיה בשרתים של וואצאפ וכדאי לנסות שוב מאוחר יותר.