אם אתה נתקל בבעיות עם וידג'טים ב- iPhone שלך, עקוב אחרי ההוראות הבאות:
1. בדוק את הגרסה של המערכת: הקפד לעדכן את המערכת שלך לגרסה האחרונה של iOS.
2. אתחל את המכשיר: יתכן וכיבוי והדלקה מחדש של המכשיר יפתור את הבעיה.
3. הסר והוסף מחדש את הוידג'ט: אם הבעיה ממשיכה, נסה להסיר את הוידג'ט ולהוסיף אותו מחדש.
4. בדוק את הגדרות הפרטיות: ודא שהאפליקציה שמשתמשת בוידג'ט מורשה לגשת למידע הנדרש.
5. צור קשר עם התמיכה: אם הבעיה לא נפתרה, יתכן ותצטרך לפנות לתמיכה של Apple.