א. ודא שהאפליקציה מותרת לגשת לנתוני בריאות שלך:
א. היכנס ל'הגדרות' ולחץ על 'פרטיות'.
ב. לאחר מכן, לחץ על 'נתוני בריאות' ובדוק שהאפליקציה מותרת לגשת לנתונים.
ב. נסה לאתחל את הטלפון שלך:
א. לחץ והחזק את כפתור ההפעלה ואת אחד מכפתורי ירידת הווליום עד שיופיע המסך של 'החלק כדי לכבות'.
ב. החלק את החץ כדי לכבות את הטלפון.
ג. לחץ על כפתור ההפעלה שוב כדי להדליק את הטלפון מחדש.
ג. אם הבעיה ממשיכה, נסה לעדכן את המערכת הפעלה שלך או להתקשר לתמיכה של אפל.