אם אתה חווה בעיות בסנכרון הדואר האלקטרוני שלך ב- iPhone, תוכל לנסות את הצעדים הבאים:
1. תוודא שחשבון הדואר האלקטרוני שלך מוגדר באופן תקני בהגדרות ה- iPhone שלך.
2. נסה להפסיק את הסנכרון ולהתחיל אותו שוב. תוכל לעשות זאת בהגדרות -> 'דואר' -> 'חשבונות' -> בחר בחשבון שלך -> כיבוי 'סנכרון דואר'. חכה מספר דקות ואז הפעל שוב את הסנכרון.
3. אם הבעיה נמשכת, נסה למחוק את חשבון הדואר האלקטרוני שלך מה- iPhone ולהוסיף אותו שוב.
4. עדכן את ה- iPhone שלך לגרסה האחרונה של iOS.
5. אם כל הצעדים האלה לא עזרו, פנה לתמיכה של Apple לעזרה נוספת.